وحدت...

این جلسه خانم اکرمی مهمون کلاس بودن، ایشون می گفتن همه چیز دنیا برای انسان محدوده! ایشون در تعریف توحید گفتند "وحدت" یعنی با خدا یکی شدن، یعنی علم و عقل و احساس و تمام وجود ما با خدا یکی بشه. و زمانیکه همه اینها با هم متمرکز بشه، توان انسان بینهایت میشه! یعنی ما باید بتونیم از کثرت (تقسیم کردن تواناییها) به وحدت برسیم و متمرکز بشیم طوریکه بتونیم همه رو دوست داشته باشیم (از خانواده و دوستان و ...) درحالیکه دوستی هامون در حقیقت همه در جهت خداست و همچنین به همه کارها برسیم درحالیکه همه کارهامون فقط برای اوست...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من
روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل
ور بگویم باز پوشان باز پوشاند ز من
...
دوستان جان داده ام بهر دهانش بنگرید
کو به چیزی مختصر چون باز می ماند ز من
صبر کن حافظ که گر زین دست باشد درس غم
عشق در هر گوشه ای افسانه ای خواند ز من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد