این اولین باره...

این اولین باره که می خوام بنویسم. هیچ وقت اهل نوشتن نبودم و حتی ازش فرار می کردم ولی حالا میخوام این ترسو بشکنم! خیلی مطمئن نیستم که بشه اونی که باید بشه یا اونی که تو ذهنمه ولی به هر حال یه تجربه می شه که می تونه مفید باشه!!

بیشترین چیزی که دوست دارم راجع بهش بنویسم تجربه چند سال اخیرم تو یه سری جلسات دوستانه است که زندگیمو خوشرنگ کرد و منو با یه طعم شیرین آشنا کرد! جایی که بهترین دوستی ها و ناب ترین چیزا رو پیدا کردم!

ویژگی اصلیش اینه که هیچ کس به امید سود یا با هدف رسیدن به منفعتی پاشو اونجا نمیذاره، اونا همشون یه گمشده داشتن که به دنبالش خیلی جاها سرک کشیدن ولی خیلی وقتا جایی رفتن که بیشتر گم شدن! به هر حال همه این جا رو به عنوان یه مامن با صفا انتخاب کردن. حتما در موردش بیشتر می نویسم نمی دونم شما هم باهام موافق می شید یا نه!

شاید در مورد چیزای دیگه هم بنویسم ولی زیاد بهش فکر نکردم! تا چه پیش آید...

خلاصه نمی دونم تو این تجربه جدید (نوشتن) چقد موفق بشم ولی خوب به امتحانش می ارزه! شاید کمک هم برسه کسی چه میدونه!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
امیدوارم موفق باشی
به هر حال به جمع ما خوش اومدی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

کمک رسید ولی دستشو پس زدی..یا حق

fars جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://fars.vxc.ir

86532306518آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد