این جلسه بحث های متفرقه زیادی داشتیم و با توجه به مناسبت معلم در مورد حضرت زهرا گفت: ایشون با اینکه فرزند ثروتمندترین زن جامعه بوده در زمان ورود مهاجرین یک سازماندهی عجیب برای اسکان و تغذیه ی اینها ایجاد می کنه و با دست خودش گندم آرد می کنه، نون می پزه و دنبال رسیدگی به محرومین می ره در حالیکه آقازاده ها و خانوم زاده های کنونی هرگز در چنین شرایطی خودشون رو به سختی دیدن موظف نمی دونن و خیلی از فعالیتها رو در جامعه دور از شٲن خودشون می بینند. همه ی این کارها با حفظ صحیح حریم ها و حدود و قوانین الهی انجام می شده و هرگز مثلاً به زور افراد ثروتمند مجبور به جا دادن به این افراد نبوده اند و همه ی کمک ها از سر خلوص نیت و با اشتیاق کامل بوده! زن ها در جنگ ها همیشه حضور داشتند و لوجیستیک آب و غذا و بهداری رزمی رو به عهده داشتند (در بین شهدای احد زنها هم هستند) در حالیکه می توانستند زندگی آرام و بدون دغدغه ای داشته باشند. اینها همه الگوهای عملی است که اگر واقع گرایانه نگاه کنیم، عظمتش رو درک می کنیم و قدرش رو می دونیم! خطبه ی حضرت زهرا که در اون شرایط پس از وفات پیامبر ایراد شده (اگر با سخنرانی ها و اظهار نظرهای کنونی مقایسه کنیم)، داره جهان بینی آدمها رو عوض می کنه، جامعه شناسی می کنه و پاتولوژی جامعه رو شناسایی می کنه و نشون می ده، سپس راه نجات رو حتی به خائنین نشون می ده! برخلاف صحبتهای امروزه که نفسانیت در اونها موج می زنه، مملو از تهدید و حربه های مختلفه و به تنها چیزی که نظر نداره، امر به معروف و نهی از منکره! این حقایق درباره ی این بزرگان انسان رو شیفته می کنه و هرگز نیاز به غلوّگویی نیست و فقط باید با اونها انس گرفت و همراه شد. در آخر جلسه، هدی بحث قرآنی هفته مون رو انجام داد. آیه 159 و 160 اعراف: "و از قوم موسی گروهی هستند که به حق هدایت می کنند و به آن حکم می دهند. و آنان را به دوازده عشیره که هریک شاخه ای بود تقسیم کردیم، و به موسی آنگاه که قومش از او آب خواستند وحی کردیم که با عصایت به سنگ بزن. آنگاه از آن دوازده چشمه جوشید که هر گروهی آبخور خود را بشناخت. و ابر را سایبانشان نمودیم و برایشان منّ و سلوی نازل کردیم، از این چیزهای پاکیزه که روزیتان کرده ایم بخورید. و آنها بر ما ستم نکردند بلکه بر خودشان ستم می کردند." معلم گفت: مثال های قرآن ما رو راهنمایی می کنه که منظور از کلمات و اصطلاحات، در قرآن چیه. مثلاً باید دقت کنیم مواردی که در این آیه آمده مثل آب، طلب آب، آبشخور و سنگ (حجر که گاهی قلب به اون تشبیه شده) و عدد 12 در قرآن نشانه و سمبل چه چیزی است؟ خدا در این قوم یک تقسیم بندی می کنه تا در معرض ظلم به هم قرار بگیرند و آزموده شوند مبادا ظالم باشند. خداوند از یک منبع مشترک و واحد که از جانب خدا هم هست، آبشخورهای متعدد قرار داده که از هر کدام از این 12 مسیر می توان به اون سرچشمه و به خدا رسید اما با ظلم در این زمینه ی ایجاد شده هم می توان به انحراف دچار شد.